Son yıllarda Şanlıurfa’da uyuşturucu kullanımı artmaya başladı. Şanlıurfalı gençler, bu batağın içerisine giderek daha hızlı bir şekilde sürüklenmeye başladı. Özellikle şehrin ıssız mekânları uyuşturucu kullanan gençlerin adeta uğrak yeri haline geldi.