Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin Ocak 2024 itibarıyla 6 aylık artış oranının yüzde 49,25’e yükseltildiğini açıkladı. Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan’ın talimatlarıyla 2024’ü Emekliler Yılı ilan etmiştik. Bu kapsamda emeklilerimize yönelik ekonomik, sosyal, kültürel çalışmaları ve müjdeleri bu yıl boyunca...