Şanlıurfa’dan Kırıkkale’ye götürülen nesli tükenme tehlikesi altındaki 2 ceylana el konuldu. Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, Şanlıurfa’dan çalışmak için Keskin ilçesine giden mevsimlik tarım işçisi H.C’nin ceylan bulundurduğu ihbarı üzerine harekete geçti. İhbarı değerlendiren ekipler, H.C’nin hayvanları bulundurma izninin olmadığını tespit etti ve bunun üzerine “Gazella subgutturosa”...